נושא: אני פרקתי גלגל צבעתי והרכבתי מחדש תאריך: 4/6/2010 7:27:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן
אבל כדי שתוכל לעשות זאת אתה צריך לדעת לבנות גלגל מאפס וגם שיהיה לך מתקן אפילו מאולתר שאיתו תוכל לבנות ולכייל את הגלגל
הרבה יותר פשוט יהיה לשים טייפ על השפיצים לצבוע כמו גדול ולהסיר את הטייפ כיוון שהניפלים יותאים מתוך החישוק בחורים שהם לרוב גדולים מהניפלים תוכל לשים את הטייפ בעדינות כך שלא יגיע צבע לניפל או לחישור (שפיץ)
|