הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/6/2010 7:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  עקרונית - אתה צודק
נושא: עקרונית - אתה צודק תאריך: 4/6/2010 7:34:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מדובר על העומס הראשוני של הקפיץ, וזה אמור להתאים למשקל הרוכב.
כלל האצבע מדבר על 25% שקיעה ראשונית של הבולם, כלומר כמה הבולם שוקע כשהרוכב רק יושב על האופניים ללא תנועה (עם הציוד הרגיל שאתה נושא עליך ברכיבות).
אחרי שכיוונת את זה, סמן בדרך כלשהי (מקובל לסגור אזיקון בעדינות על אחת הרגליים) את שקיעת הבולם. זה מאפשר לך לדעת איזה חלק ממהלך הבולם אתה מנצל.
אם גם במצבים הכי קיצוניים של הרכיבה שלך (קפיצות או שטחים מסולעים או מדורגים מאוד) אתה לא מנצל את רוב או כל מהלך הבולם שלך, סימן שהוא קשיח מדי, וכדאי לרכך.
אם אתה סוגר מהלך בצורה מורגשת (ממש מכה קלה בידיים) במצבים שאינם ממש קיצוניים, סימן שהבולם רך מדי, וכדאי להקשיחו.

מקווה שעזרתי.


חזרה לפורום