הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/6/2010 9:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמי גולד עם תוכן  אז..
נושא: אז.. תאריך: 4/6/2010 9:49:00 PM
מחבר/ת: עמי גולד

לאיזה בולם וחישוקים\גלגלים אתם ממליצים לי לעבור?


חזרה לפורום