טקסט הודעת פורום
4/6/2010 11:52:00 PM
יוחאי מנחם
שונא עמלות חרטא!
נושא:
שונא עמלות חרטא!
תאריך:
4/6/2010 11:52:00 PM
מחבר/ת:
יוחאי מנחם
הם לוקחים את זה על המשלוח בתוך הארץ וה"טיפול" במכס אני מניח שזה חוסך קצת כאב ראש אבל אין ספק שזה יקר...
חזרה לפורום