הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/6/2010 11:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי מנחם עם תוכן  שונא עמלות חרטא!
נושא: שונא עמלות חרטא! תאריך: 4/6/2010 11:52:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם

הם לוקחים את זה על המשלוח בתוך הארץ וה"טיפול" במכס אני מניח שזה חוסך קצת כאב ראש אבל אין ספק שזה יקר...


חזרה לפורום