הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/7/2010 7:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  לדעתי....
נושא: לדעתי.... תאריך: 4/7/2010 7:18:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

המרידה או ה GT, במחירים האלו נותנים יותר מהראלי.
בלי קשר כדאי לבדוק אם תוכל לקחת את ה SUB 40 שהם כבר קפיצת מדרגה!

דני


חזרה לפורום