טקסט הודעת פורום
4/7/2010 7:18:00 AM
דני פריגל
לדעתי....
נושא:
לדעתי....
תאריך:
4/7/2010 7:18:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
המרידה או ה GT, במחירים האלו נותנים יותר מהראלי.
בלי קשר כדאי לבדוק אם תוכל לקחת את ה SUB 40 שהם כבר קפיצת מדרגה!
דני
חזרה לפורום