הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/8/2010 12:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  itzik bh עם תוכן  הילוכים sub 40 sub 60
נושא: הילוכים sub 40 sub 60 תאריך: 4/8/2010 12:42:00 AM
מחבר/ת: itzik bh

שלום, אני מקווה שזה הפורום המתאים לשאלה..
לאחרונה עשיתי שתי נסיעות מבחן קצרות לצורך קניית אופניים בmerida sub 40 ו sub 60
אחרי שהבנתי שאני לא באמת צריך בולם קדמי עם נעילה כמעט החלטתי ללכת על הסאב 40 אבל שמתי לב שהחחלפת הילוכים שם ממש לא חלקה כמו בסאב 40.
השאלה שלי היא כזו:
האם שתי דגמי ההילוכים עד כדי כך משמעותיים או שזה פשוט הילוכים לא מכווונים באופני תצוגה?

דבר שני. כשאומרים שיש לאופניים הילוכים shimano deore מה זה אומר בדיוק
איזה חלקים נחשבים בסדרה?
מעביר קדמי ואחורי? שיפטרים? קסטה? שרשרת? עד איזה רמה מגיעים ולאיזה רמה אני צריך להגיע כדי לשדרג במידת הצורך למערכת כזו.

תודה מראש לכל המגיבים!


חזרה לפורום