הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/8/2010 6:20:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  אני רוכב עם מוט מתכוונן מהאוכף של KS
נושא: אני רוכב עם מוט מתכוונן מהאוכף של KS תאריך: 4/8/2010 6:20:00 AM
מחבר/ת: ערן מנשה

מוט מצוין ושדרוג נפלא לרכיבת AM.
אני רכשתי את הדגם עם הידית מתחת לאוכף ולא ידית על הכידון בכוונה כי לא רציתי סרבול של הכבל באיזור חבק מוט הכסא והקטנת התעסקות עם טיפול תקופתי בכבל ומוליך נוספים.

כפי שערן כתב מתחתי, זה טיפה פחות נוח אבל מתרגלים מאוד מהר לעבוד איתו.


חזרה לפורום