הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/8/2010 8:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  chen chenrp עם תוכן  לא מדוייק
נושא: לא מדוייק תאריך: 4/8/2010 8:31:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp

העברת הילוכים לא טובה כי ההילוכים לא מכוונים.
יש לי הילוכים ברמת אליוויו ואני מזמין אותך אלי להתנסות.
לעומת זאת יש לחבר שלי SUB60 ושם ההילוכים לא ממש מכוונים, והם קופצים לפעמים וכו´...


חזרה לפורום