טקסט הודעת פורום
| 4/8/2010 8:31:00 AM |
|
נושא: לא מדוייק תאריך: 4/8/2010 8:31:00 AM
מחבר/ת: chen chenrp
העברת הילוכים לא טובה כי ההילוכים לא מכוונים. יש לי הילוכים ברמת אליוויו ואני מזמין אותך אלי להתנסות. לעומת זאת יש לחבר שלי SUB60 ושם ההילוכים לא ממש מכוונים, והם קופצים לפעמים וכו´...
|
חזרה לפורום |
|
|