נושא: מקובל לדבר על מעביר אחורי תאריך: 4/8/2010 11:00:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
כי הוא מסומן בצורה בולטת, וכי הוא זול יחסית ונוח ליצרנים לשדרג אותו בעלות נמוכה ולהכריז על "הילוכים ברמת דאור", בזמן ששאר המערכת ברמה נמוכה - וזולה - בהרבה.
הרכיב החשוב במערכת הוא ידיות ההילוכים (Shifters). שם החוכמה. הרכיב הבא, לדעתי, הוא הקסטה. למעבירים עצמם יש חשיבות, אבל פחותה.
אני מסכים עם חן - כיוונון המערכת ואיכות ההרכבה של החלקים (כולל כבלים ומובילים) חשובים מאוד, ורק זה לבד יכול לגרום למערכת להעביר לא טוב. גם אני כבר שנים עם מערכות ברמת אליויו (ידיות, מעבירים, קסטה...) ויציאה מכיוונון קורית רק במקרה של מכה רצינית לאחד הרכיבים, או של בלאי משמעותי. אני מקפיד להחליף כבלים ומובילים ברגע שיש רק סימן לבלאי - זה לא יקר וזה משפיע מאוד על ההעברה.
|