הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/9/2010 2:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורן פינטו עם תוכן  התלבטות בין אופניים(אופני כניסה)
נושא: התלבטות בין אופניים(אופני כניסה) תאריך: 4/9/2010 2:11:00 PM
מחבר/ת: אורן פינטו

בעיקרון היעד שלי הוא קצת שטח אבל הרוב בעיר בשביל לעשות כושר בסביבות ה-7 פלוס מינוס קילומטר ובהמשך אני יעלה כל זה אבל בעיר. בשביל לעשות הרוב כושר וסיבלות לב ראה וכל זה..
עכשיו היו לי את האופניים TREK4300 אחלה של אופניים אבל גנבו לי אותם. לפני שבוע שבועיים.
אז אני רוצה לחזור שוב פעם לדגם הזה כי היה ממש תענוג ליסוע עליהם ממש נהנתי!! אבל כשאני רואה את המחיר שלהם ביד 2 זה ממש מלא כסף לעומת בכמה שאני קניתי אותם לפני שנה!
יש עוד דגמים של אופניים שהם בסוג של האופניים האלה? שישמשו למטרות שלי?
אהה וד"א התלבטתי אולי לקחת את TREK4400, למרות שניראה לי שהם אותו הדבר כמו ה-4300.
שכחתי להוסיף שאני לא מתכוון לקנות בחנות חדשות אני מחפש יד 2.

מצטער על החפירה ואני ממש מודה לעוזרים!!
תודה מראש
:) ;) :laugh:


חזרה לפורום