הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/9/2010 8:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור פסואה עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 4/9/2010 8:25:00 PM
מחבר/ת: ליאור פסואה

תודה רבה!
האמתי שהסתכלתי על ה EPIC ואני שוקל מאוד לקנות אותם.
ראיתי שאנשים השיגו אותם ביד שניה ב 8000 שקל בערך...
מקווה שזה מציאותי.

אגב, מה ההבדל בין epic comp ל s-works?
מוכרים את s-works בארץ בכלל?



חזרה לפורום