טקסט הודעת פורום
| 4/9/2010 8:25:00 PM |
|
נושא: תודה תאריך: 4/9/2010 8:25:00 PM
מחבר/ת: ליאור פסואה
תודה רבה! האמתי שהסתכלתי על ה EPIC ואני שוקל מאוד לקנות אותם. ראיתי שאנשים השיגו אותם ביד שניה ב 8000 שקל בערך... מקווה שזה מציאותי.
אגב, מה ההבדל בין epic comp ל s-works? מוכרים את s-works בארץ בכלל?
|
חזרה לפורום |
|
|