הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/10/2010 7:45:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לרכיבות עירוניות אתה לא צריך יותר מ4300
נושא: לרכיבות עירוניות אתה לא צריך יותר מ4300 תאריך: 4/10/2010 7:45:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ויש המון דגמים מקבילים - וזולים מהם - ביד שניה.

אתה צריך ז"ק, 24 הילוכים, בולם זעוזעים מינימאלי - יש כאלה למרידה, ספשלייזד, קונה, GT, ועוד רבים מאוד.
כדאי לקחת סיבוב קצר לפני רכישה - לודא שנוח לך עליהם.

בהצלחה


חזרה לפורום