טקסט הודעת פורום
4/10/2010 10:32:00 AM
שחר טמיר
ebay
נושא:
ebay
תאריך:
4/10/2010 10:32:00 AM
מחבר/ת:
שחר טמיר
נשמע מפתה, מה שנשאר לשלם בארץ זה את המע"מ
חזרה לפורום