טקסט הודעת פורום
| 4/10/2010 12:48:00 PM |
|
נושא: אהלן תאריך: 4/10/2010 12:48:00 PM
מחבר/ת: ליאור פסואה
אז זהו.. שזה מאוד מאוד מפתה! אתה יכול לחסוך אלפים של שקלים! גם אחרי תשלום המע"מ, מכס וכו´. אבל עולה השאלה שאתה בעצם לא רכבת על האופניים ובדקת אותם.. זה יכול להיות קצת מפחיד
|
חזרה לפורום |
|
|