הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/10/2010 8:40:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nir raviv עם תוכן  משלוח
נושא: משלוח תאריך: 4/10/2010 8:40:00 PM
מחבר/ת: nir raviv

קח בחשבון שמשלוח של אופניים זה דבר יקר.
מידת הקרטון של אופניים מורכבות לא עולה למשלוח בUSPS (דואר אמריקאי) כי זה גדול מידי.
משלוח יהיה רק בUPS אובFEDEX, והעלות תהיה כמה מאות דולרים.

בנוסף, יש לך לשלם מע"מ על אופניים+המשלוח.


חזרה לפורום