נושא: משלוח תאריך: 4/10/2010 8:40:00 PM
מחבר/ת: nir raviv
קח בחשבון שמשלוח של אופניים זה דבר יקר. מידת הקרטון של אופניים מורכבות לא עולה למשלוח בUSPS (דואר אמריקאי) כי זה גדול מידי. משלוח יהיה רק בUPS אובFEDEX, והעלות תהיה כמה מאות דולרים.
בנוסף, יש לך לשלם מע"מ על אופניים+המשלוח.
|