נושא: אבקש עזרה ממי שיש לו נסיון בקשיח29´ תאריך: 4/10/2010 8:46:00 PM
מחבר/ת: t g
אני על זנב קשיח 26´ של איירון הורס-ושוקל מעבר ל29´ של מרין יש אפשרות לקבל קצת מידע על 29´? אני שואל בעיקר על עמידות בקפיצות סטנדרטיות של XC ,ועל כללות הרכיבה.אני רוכב דאון היל ושבילים בגליל העליון. בתודה מראש-טל.
|