נושא: תודה על המענה המהיר תאריך: 4/10/2010 9:33:00 PM
מחבר/ת: עידו בר-גיל
תודה על המענה המהיר. אני אעדכן בהמשך. האמת, נראה לי שלא יהיה מנוס מבנייה של הגלגלים מחדש, אבל לפני כן אני אלך לבדוק את החישורים. מה שמאוד בעייתי מבחינתי הוא שהחישורים הגיעו כך מהיבואן והוא מצדו לא מוכן לשאת בעלויות או בחלקן...
|