נושא: כן תאריך: 4/11/2010 12:03:00 AM
מחבר/ת: נתי נתנאל
קניתי כמה וכמה שילדות חדשות ועל רובן גם לא דרשו תשלום של מכס\מע"מ.. אם המוכר בסדר והשילדות חדשות לרוב אין בעיות...
אך שילדות משומשות זה דבר אחר.. אני הזמנתי פעם אחת שילדה משומשת כאשר המוכר נראה בסדר גמור ורשם כי ישנן כמה שריטות קטנות ושלח צילומים של השריטות אך לאחר שהגיעה השילדה לא עברו 5 דקות ומצאתי 3 סדקים בשילדה (2 במזלג, אחת מכל צד ואחת ליד מוט האוכף, דבר שמעיד בדרך כל על התרסקות..)
בכל מקרה לא מומלץ להזמין שילדה משומשת, וגם שאתה מזמין חדשה דרוש מהמוכר אחריות של 3 חודשים לפחות על השילדה.
|