טקסט הודעת פורום
| 4/11/2010 4:08:00 PM |
|
נושא: כנס דקה אחי תאריך: 4/11/2010 4:08:00 PM
מחבר/ת: Amit Zeevi
דבר ראשון אם תוכל לפרט על הבולמים אני אשמח.. לא רשמת דגמים חח ומה השנתון של האופניים ? כמה זמן נרכבו וכמה אגרסיבי נרכבו ? והאם זה המחיר האחרון ?
|
חזרה לפורום |
|
|