הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2010 10:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי המאירי עם תוכן  ההיתי רוצה לשחות אבל-
נושא: ההיתי רוצה לשחות אבל- תאריך: 4/11/2010 10:56:00 PM
מחבר/ת: איתי המאירי

קודם כל - המון תודה על תגובה שבאה מרצון לעזור לי. אני שוחה טוב יותר מאשר רוכב אופנים. לצערי שני דברים מונעים ממני: ראשית אני מאוד רגיש לוירוסים שבברכה ועל כן יכול לשחות בערך 5-7 פעמים בלבד בשנה. שנית במסגרת פציעותי האחרונות נחבלתי
גם בזרוע ובכתף כך שלא הצלחתי לשחות.
בכל אופן תודה על הכיוון.



חזרה לפורום