נושא: סתם עוד דעה חיובית תאריך: 4/12/2010 12:17:00 AM
מחבר/ת: david raz
רכשתי אופני GT I-DRIVE 5 חדשות דרך איי-בי לפני כמה שנים והכל היה בסדר גמור. השאלה היא באמת איך אתה שולח את זה לארץ. אני יודע שיש חברות שאתה שולח את החבילה לכתובת שהן נותנות לך באהר"ב והם דואגים להביא לך את זה לארץ בצורה בטוחה. אם אני לא טועה יש אפילו חברה שמתמחה באופניים.
|