הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2010 12:17:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  david raz עם תוכן  סתם עוד דעה חיובית
נושא: סתם עוד דעה חיובית תאריך: 4/12/2010 12:17:00 AM
מחבר/ת: david raz

רכשתי אופני GT I-DRIVE 5 חדשות דרך איי-בי לפני כמה שנים והכל היה בסדר גמור. השאלה היא באמת איך אתה שולח את זה לארץ. אני יודע שיש חברות שאתה שולח את החבילה לכתובת שהן נותנות לך באהר"ב והם דואגים להביא לך את זה לארץ בצורה בטוחה. אם אני לא טועה יש אפילו חברה שמתמחה באופניים. 


חזרה לפורום