נושא: זה מאוד פשוט תאריך: 4/12/2010 7:25:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
האפיק מיועדים לרוכבים תחרותיים - תנוחת הישיבה, גיאומטריית השלדה, מהלכים קצרים - הכל ספרטני לטובת יעילות העברת הכוח.
הסטמפג´מפר הם אופני טיולים קלים - תנוחה נוחה יותר, גיאומטריה מעט יותר סלחנית, מהלכי מתלים מעט מפנקים יותר - כדי להקל על ישיבה ודיווש לאורך זמן.
הבדלים אינם קיצוניים. בשני המקרים מדובר באופני קרוס קאנטרי. אם אינך רוכב מקצועי לדעתי הסטמפי יתאימו לך יותר.
מקווה שעזרתי
|