הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2010 7:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  זה מאוד פשוט
נושא: זה מאוד פשוט תאריך: 4/12/2010 7:25:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

האפיק מיועדים לרוכבים תחרותיים - תנוחת הישיבה, גיאומטריית השלדה, מהלכים קצרים - הכל ספרטני לטובת יעילות העברת הכוח.

הסטמפג´מפר הם אופני טיולים קלים - תנוחה נוחה יותר, גיאומטריה מעט יותר סלחנית, מהלכי מתלים מעט מפנקים יותר - כדי להקל על ישיבה ודיווש לאורך זמן.

הבדלים אינם קיצוניים. בשני המקרים מדובר באופני קרוס קאנטרי.
אם אינך רוכב מקצועי לדעתי הסטמפי יתאימו לך יותר.

מקווה שעזרתי


חזרה לפורום