הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2010 7:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  טיובלס ביתי
נושא: טיובלס ביתי תאריך: 4/12/2010 7:51:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ישנם סרטונים ומאמרים שמדריכים איך לעשות זאת, וישנן ערכות מוכנות (אני מכיר את של סטאן, וישנן גם ערכות של ג´ו).

את הטיובלס הראשון שלי הרכבתי עם ערכה. לקח לי לא מעט זמן, ולבסוף הצלחתי רק כשעקבתי אחרי ההוראות שלב-שלב. עד היום אני חושב שאילמלא השתמשתי בערכה קנויה, לא הייתי מצליח.

היום אני גם מאלתר לפעמים, אבל עדיין ממליץ להשתמש בערכה לפעם הראשונה. ההוראות שם ברורות (לפחות בערכות של סטאן), והסיכוי להצליח יותר טוב.

שמות יצרני הצמיגים כשלעצמם אינם מספיקים - צריך לדעת על איזה דגם מדובר. יש יוצא מן הכלל - הצמיגים של חברת קנדה (KENDA) אינם מתאימים כלל לטיובלס ביתי משום שהדבק שלהם מגיב לא טוב לחומר האטימה.

כללית לגבי צמיגים - כדאי להשתמש בצמיגים יעודיים לטיובלס (UST). אפשר להשתמש בצמיגים אחרים, אבל זה סוג של הימור, אלא אם כן אתה שומע מבעלי נסיון שהצמיג מסתדר היטב עם טיובלס.

עוד דבר - כדאי להשתמש בצמיג חדש - הגומי חייב להיות במצב חדש כדי לאפשר איטום. אם הגומי מתחיל להתייבש, החומר יעבוד ויגמר מהר יותר ותצטרך להוסיף עוד ועוד חומר. אני קבעתי לי מנהג - אני מכניס כמות גדולה של חומר (תלוי בצמיג), וכשהוא נגמר אני מחליף את הצמיג כולו, לשמחת בניה של אחותי המקבלים את ה"ישנים"....

בהצלחה


חזרה לפורום