הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2010 10:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר טמיר עם תוכן  ומה אני ?
נושא: ומה אני ?  תאריך: 4/12/2010 10:16:00 PM
מחבר/ת: שחר טמיר

האמת שאני לא כלכך יודע איפה לשים את עצמי,
אני משתדל לרכב 3 פעמים בשבוע, לפעמים אני נכנס לשטח וקצת מתפרע (אני גר ליד יער)
לרוב אני רוכב בעליות ולפעמים קצת בשבילים, אז מה אני יותר ?


חזרה לפורום