טקסט הודעת פורום
| 4/12/2010 10:16:00 PM |
|
נושא: ומה אני ? תאריך: 4/12/2010 10:16:00 PM
מחבר/ת: שחר טמיר
האמת שאני לא כלכך יודע איפה לשים את עצמי, אני משתדל לרכב 3 פעמים בשבוע, לפעמים אני נכנס לשטח וקצת מתפרע (אני גר ליד יער) לרוב אני רוכב בעליות ולפעמים קצת בשבילים, אז מה אני יותר ?
|
חזרה לפורום |
|
|