טקסט הודעת פורום
| 4/13/2010 8:18:00 AM |
|
נושא: תודה. אך חסר לי קצת מידע. תאריך: 4/13/2010 8:18:00 AM
מחבר/ת: בני אדלר
הייתי שמח לדעת לאיזה גודל אופניים אני זקוק, האם עדיף יד שנייה, ומאיזה חברות מומלצות אוכל למצוא באזור המחיר הזה, תודה רבה על הכל
|
חזרה לפורום |
|
|