הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2010 8:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני אדלר עם תוכן  תודה. אך חסר לי קצת מידע.
נושא: תודה. אך חסר לי קצת מידע. תאריך: 4/13/2010 8:18:00 AM
מחבר/ת: בני אדלר

הייתי שמח לדעת לאיזה גודל אופניים אני זקוק, האם עדיף יד שנייה, ומאיזה חברות מומלצות אוכל למצוא באזור המחיר הזה,
תודה רבה על הכל


חזרה לפורום