נושא: אני שמתי ערכה שקיבלתי במתנה... תאריך: 4/13/2010 8:44:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
הערכה של סטאן. לקח בערך חצי שעה עם עקיבה על ההוראות המצוינות שמצורפות לערכה. שמתי צמיגים חדשים (בעיקר כי הייתי צריך להחליף), שמתי מקסיס ו WTB ובשניהם לא הייתה בעיה כלל.
כמו איתן גם אני ממליץ בפעם הראשונה להשתמש בערכה ולהשתמש בצמיגים חדשים, אז הכל יותר קל :)
בהצלחה
דני פרי-גל
|