הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/13/2010 8:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  אני שמתי ערכה שקיבלתי במתנה...
נושא: אני שמתי ערכה שקיבלתי במתנה... תאריך: 4/13/2010 8:44:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

הערכה של סטאן.
לקח בערך חצי שעה עם עקיבה על ההוראות המצוינות שמצורפות לערכה.
שמתי צמיגים חדשים (בעיקר כי הייתי צריך להחליף), שמתי מקסיס ו WTB ובשניהם לא הייתה בעיה כלל.

כמו איתן גם אני ממליץ בפעם הראשונה להשתמש בערכה ולהשתמש בצמיגים חדשים, אז הכל יותר קל :)

בהצלחה

דני פרי-גל


חזרה לפורום