נושא: מה דעתך תאריך: 4/13/2010 11:48:00 AM
מחבר/ת: בני אדלר
סליחה על ההטרדה. הציעו לי אופני IRONHORSE דגם MAVERICK מידה XL 21 הילוכים פול שימנו. ידיות הילוכים שימנו איזי פייר חצי אוטומטי. מעביר אחורי: שימנו TORNEY. מעביר קדמי: SHIMANO. קרנק: שימנו ציר אטום. בולם: RST. מעצורים: V ברקס. גלגלים: כפולים. האם זה נראה לך טוב
|