טקסט הודעת פורום
| 4/13/2010 5:20:00 PM |
|
נושא: תודה ועוד משהו תאריך: 4/13/2010 5:20:00 PM
מחבר/ת: פלג ויסמונסקי
הגלגלים הם די חדשים כאילו מקסימום שלושה- ארבעה חודשים האם זה בסדר? מה העלות של הערכה של סטאן ואיפה אפשר להשיג אותה? קראתי איפה שהוא שאפשר לעשות את זה לבד עם חומר איטום ופנימים 20 אינץ זה כדאי?
|
חזרה לפורום |
|
|