נושא: לפי הסדר... תאריך: 4/14/2010 11:57:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אורך חיים של צמיג אצלי הוא בסביבות חצי שנה, אז במושגים שלי אלה צמיגים לקראת סוף חייהם.... החלט לפי מצב השחיקה - אבל חשוב יותר, מתי יופיעו סדקים בגומי. זו תהיה תחילת הקץ...
הערכה של סטאן נמכרת כאן: http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_45&products_id=61
בכל מקרה אתה עושה את זה לבד ועם חומר איטום. לערכה יש שלושה יתרונות: 1. לא צריך חיתוכים מדוייקים - היא כוללת פס אטימה באיכות מעולה. 2. היא כוללת את כל הרכיבים הדרושים. 3. יש בה הוראות מפורטות מאוד.
היום יש לי פסים מקוריים של סטאן על אופני הFR (פסים רחבים מאוד. לא אלה שבקישור), ופנימיות חתוכות על הז"ק האגרסיבי. זה קצת יותר עבודה תמורת קצת פחות כסף. מומלץ לבעלי נסיון וסבלנות שסופרים את השקלים.
לפעם ראשונה אני ממליץ לקחת ערכה - יש פחות מקום לטעויות בהרכבה ובחיתוך (אין חיתוך בערכה...), ויש הוראות מפורטות מאוד ונוחות להבנה (צריך לדעת לקרוא אנגלית).
כמובן שתמיד אפשר ללכת לחנות, ושירכיבו לך. יש לי כמה חברים שעושים את זה.
בהצלחה
|