הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/14/2010 8:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  noamgri . עם תוכן  הערה על הטיובלס הביתי...
נושא: הערה על הטיובלס הביתי... תאריך: 4/14/2010 8:56:00 PM
מחבר/ת: noamgri .

כביכול זול יותר ( 2 פנימיות ב 20 ש"ח במקום פסי אטימה של ערכה של כ 50 ש"ח) אבל....
כאשר אתה נדרש להחליף פנימית בשטח בגלל סנייק בייט או תקר שלא נאטם הטיובלס הביתי הופך להיות סיוט. הפנימית נדבקת לצמיג בעזרת נוזל האיטום וזה לוקח זמן רב להפריד בין השניים. כמו כן לאחר פתיחת הערכה רב הסיכויים שתאלץ להחליף את הפנימיות החתוכות, כך שהחלפתם תעלה עוד 20 ש"ח ובכם החיסכון לטווח ארוך הוא לא משתלם.

אם בכל זאת אתה רוצה לעשות זאת בעצמך ישנה דרך עם שימוש בונטיל טיובלס ופס אטימה מאולתר מפס דבק ( יש ברשת מדריך מצולם) זאת נראית לי האלטרנטיבה העדיפה מכיוון שהיא הדומה ביותר להפיכת הגלגל לגלגל טיובלס.


חזרה לפורום