טקסט הודעת פורום
| 4/14/2010 9:08:00 PM |
|
נושא: עצה בבחירת אופי האימון תאריך: 4/14/2010 9:08:00 PM
מחבר/ת: noamgri .
אני מעוניין למקד את אימוני כך שישפרו את סיבולת לב-ריאה ושיורידו את דופק המאמץ שלי. מהוא סוג האימון המומלץ מבחינת שילוב עומס/ דופק/ קדנס/ משך וכו´...
תודה על העזרה.
|
חזרה לפורום |
|
|