הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/15/2010 11:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  vesko latchev עם תוכן  הרגשה מעצבנת בזמן סיבוב דוושות -עזרה בבקשה
נושא: הרגשה מעצבנת בזמן סיבוב דוושות -עזרה בבקשה תאריך: 4/15/2010 11:14:00 PM
מחבר/ת: vesko latchev

שלום לכם.
יש לי specalized sport disc 2009
עכשיו עליתי על האופנים לפני כמה ימים והרגשתי שברגע שאני מדווש
יש מן רעש מוזר כאילו הוא מהציר המרכזי.
הורדתי את השרשרת ובדקתי אם הציר חורק או זז כשאני מפעיל לחץ עם הידיים נסיתי לדחוף הצידה למעלה למטה
לכל הכיוונים וראיתי שהכל בסדר גם כסבובבתי אותו עם לחץ חזק מאוד הכל נראה בסדר גמור ואין שום בעיה.
החזרתי את השרשרת וברגע שאני מסובב את הפדלים יש עדין הרגשה שמשהו מציק וזה לא מסתובב חלק.
וכאילו מגיע מהמעביר האחורי- לכן בדקתי אותו וגם פירקתי אותו שימנתי אותו מחדש את ה2 גלגליות האלה ונראה כי הן בסדר גמור מסתובבות טוב מאוד חלק ללא שום תקלה.
כיוונתי מחדש את ההילוכים(למרות שהיו בסדר גמור) עדין בזמן סיבוב הפדלים יש הרגשה כאילו משהו תקוע והפדלים לא מסתובבים חלק
האם למישהו יש כיוון מה זה יכול להיות??
שוב אני מציין שללא שרשרת הכל מסתובב תקין וחלק לגמרי
האם יתכן שזה הקאסטה או הנאבה של הגלגל האחורי(הגולות במיסב?)?
אני מודה מאוד למי שאיכשהו יעזור לי אני נואש..

נ.ב.
אין שום בעיה לנסוע באופנים אבל ההרגשה נורא מציקה ולא נעימה
במיוחד כזה קרה כך סתם בלי ששמתי לב לזה..




חזרה לפורום