נושא: עוד משהו ששכחתי לציין תאריך: 4/16/2010 12:55:00 AM
מחבר/ת: vesko latchev
קודם כל תודה על העזרה.. בקשר לתגובה שלך: 1) זה לא הפדלים (שכחתי לציין שגם אותם בדקתי) 2) כשאני מסובב מהר אז זה לא מורגש הריעדות וההצקות האלה בסיבוב האם יש קשר לכך שאולי התחרבה לי השרשרת? כשאני מסובב לאט זה מורגש ממש הרעידות\הצקות\סיבוב לא נעים(אני לא בדיוק יודע איך להגדיר את זה).. שוב תודה.
|