טקסט הודעת פורום
| 4/17/2010 1:27:00 PM |
|
נושא: בולם אחורי חורק(צריך עזרה) תאריך: 4/17/2010 1:27:00 PM
מחבר/ת: אנדרי
שלום לכולם. יש לי אופני K2 , יש לי בלם אחורי של fox (בלם קפיץ) והוא ממש חורק. רציתי לדעת אם אפשר לעשות משהו כדי שהוא לא יחרוק??? תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|