הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2010 1:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנדרי עם תוכן  בולם אחורי חורק(צריך עזרה)
נושא: בולם אחורי חורק(צריך עזרה) תאריך: 4/17/2010 1:27:00 PM
מחבר/ת: אנדרי

שלום לכולם.
יש לי אופני K2 , יש לי בלם אחורי של fox (בלם קפיץ) והוא ממש חורק.
רציתי לדעת אם אפשר לעשות משהו כדי שהוא לא יחרוק???
תודה.


חזרה לפורום