הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2010 1:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ido ido עם תוכן  מעביר הילוכים של שימאנו
נושא: מעביר הילוכים של שימאנו תאריך: 4/17/2010 1:44:00 PM
מחבר/ת: ido ido

אהלן חבר´ה
שאלה כנראה שנובעת קצת מחוסר הידע שלי
אחרי איזה רכיבה גיליתי שהכבל מעביר ההילוכים של הקסטה האחורית נקרע והבורג שמחבר בין הכבל לידית נאבד
אין שום שבר פשוט נראה שהבורג נפל
השאלה היא אם אפשר לקנות כזה בורג או שצריך להחליף את כל הידית
ואם מישהו מכיר איפה אפשר לקנות
תודה מראש




חזרה לפורום