נושא: מעביר הילוכים של שימאנו תאריך: 4/17/2010 1:44:00 PM
מחבר/ת: ido ido
אהלן חבר´ה שאלה כנראה שנובעת קצת מחוסר הידע שלי אחרי איזה רכיבה גיליתי שהכבל מעביר ההילוכים של הקסטה האחורית נקרע והבורג שמחבר בין הכבל לידית נאבד אין שום שבר פשוט נראה שהבורג נפל השאלה היא אם אפשר לקנות כזה בורג או שצריך להחליף את כל הידית ואם מישהו מכיר איפה אפשר לקנות תודה מראש
|