הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2010 5:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  גם ביד"ש אתה מוגבל בסכום הזה
נושא: גם ביד"ש אתה מוגבל בסכום הזה תאריך: 4/17/2010 5:08:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אופני ש"מ טובים עולים בד"כ הרבה יותר - אם תכפיל את התקציב כבר תוכל למצוא דברים סבירים.
בסכום הזה אולי הארו ישנים מסדרה X או R - הם עמידים ואם החלקים שמסביב במצב טוב, זה יכול להיות בסדר.
לא הייתי הולך על הביגאייר. אני דוקא אוהב את מרידה בכללי, אבל יש גבול...


חזרה לפורום