טקסט הודעת פורום
| 4/17/2010 6:04:00 PM |
|
נושא: הארו אקסטירם או שווין רוקט? תאריך: 4/17/2010 6:04:00 PM
מחבר/ת: ערן ל
מה עדיף הארו אקסטרים ישנות שווין רוקט חדשות?
האם אתה מכיר אופניים ווילר?
ועוד שאלה בקטנה... האם יש נקודות תורפה לש"מ מול ז"ק אגרסיביות?
|
חזרה לפורום |
|
|