נושא: הדבר היחיד שמחבר בין הדגמים האלה הוא המחיר תאריך: 4/17/2010 8:57:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
מה עדיף - תלוי בייעוד - אם זה AM קל - השווין כנראה עדיפות (בהסתייגויות שהעליתי למעלה). אם זה AM אגרסיבי עד FR - הארו X, ללא ספק.
במחיר הזה בהחלט עדיף ז"ק - בגלל שהמחיר מאוד נמוך, חייבים להיות ויתורים. עצם היות השלדה בעלת שיכוך מלא מעלה מאוד את המחיר - לפחות בגלל הבולם האחורי - ובעצם, גם בגלל המיסבים. גם שלדות מוצלחות (כמו השתיים שלמעלה) תהיינה מאובזרות ברמה נמוכה - ואז נשאלת השאלה על מה בחר היצרן להתפשר...
ז"ק אגרסיבי במחיר כזה גם הוא יהיה עם פשרות, אבל פחות.
|