הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/17/2010 8:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הדבר היחיד שמחבר בין הדגמים האלה הוא המחיר
נושא: הדבר היחיד שמחבר בין הדגמים האלה הוא המחיר תאריך: 4/17/2010 8:57:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

מה עדיף - תלוי בייעוד - אם זה AM קל - השווין כנראה עדיפות (בהסתייגויות שהעליתי למעלה).
אם זה AM אגרסיבי עד FR - הארו X, ללא ספק.

במחיר הזה בהחלט עדיף ז"ק - בגלל שהמחיר מאוד נמוך, חייבים להיות ויתורים. עצם היות השלדה בעלת שיכוך מלא מעלה מאוד את המחיר - לפחות בגלל הבולם האחורי - ובעצם, גם בגלל המיסבים. גם שלדות מוצלחות (כמו השתיים שלמעלה) תהיינה מאובזרות ברמה נמוכה - ואז נשאלת השאלה על מה בחר היצרן להתפשר...

ז"ק אגרסיבי במחיר כזה גם הוא יהיה עם פשרות, אבל פחות.


חזרה לפורום