הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2010 12:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Amit Zeevi עם תוכן  כנס
נושא: כנס תאריך: 4/18/2010 12:31:00 AM
מחבר/ת: Amit Zeevi

כמה רק על הגלגלים ? אם אתה מוכר בנפרד בכלל חח גלגלים עם צמיגים וקסטה.. ואיזה ברקס זה ? אם זה לואיס באט אז גם בברקס אני מעונין.. עם רוטורים והכל


חזרה לפורום