טקסט הודעת פורום
| 4/18/2010 12:31:00 AM |
|
נושא: כנס תאריך: 4/18/2010 12:31:00 AM
מחבר/ת: Amit Zeevi
כמה רק על הגלגלים ? אם אתה מוכר בנפרד בכלל חח גלגלים עם צמיגים וקסטה.. ואיזה ברקס זה ? אם זה לואיס באט אז גם בברקס אני מעונין.. עם רוטורים והכל
|
חזרה לפורום |
|
|