טקסט הודעת פורום
| 4/18/2010 12:42:00 AM |
|
נושא: חח עכשיו שאני רואה את זה תאריך: 4/18/2010 12:42:00 AM
מחבר/ת: Amit Zeevi
הברקס זה מגורה ג´ולי ? אם כן אז אני אוותר חח אבל גלגלים אני עדיין רוצה עם צמיגים וקסטה.. ואם כבר אז תן מחיר גם לסטם וכידון
|
חזרה לפורום |
|
|