הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2010 12:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Amit Zeevi עם תוכן  חח עכשיו שאני רואה את זה
נושא: חח עכשיו שאני רואה את זה תאריך: 4/18/2010 12:42:00 AM
מחבר/ת: Amit Zeevi

הברקס זה מגורה ג´ולי ? אם כן אז אני אוותר חח אבל גלגלים אני עדיין רוצה עם צמיגים וקסטה.. ואם כבר אז תן מחיר גם לסטם וכידון


חזרה לפורום