נושא: זנב קשיח תאריך: 4/18/2010 5:48:00 AM
מחבר/ת: ערן ל
בזמן חיפושי נתקלתי גם באופני סקוט אספקט עם 50 או 55 אני לא זוכר כמו כן נתקלתי בהארו מקבילות באיבזור. מה עדיף?
עדיין לא ויתרתי על החלום המשוכך באופל מלא אבל אני רוצה להיות סגור על עצמי. אני עדיין לא רואה את עצמי משחרר דרופים של מטר יש עוד זמן לזה. חשבתי על השיכחו המלא כדילתפוס יותר נסיון.
|