נושא: ש"מ בעיקר יאפשר לך מהירות יותר גבוהה במסלולים רבים תאריך: 4/18/2010 7:48:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
קפיצות של מטר ומעלה אפשר גם עם ז"ק מתאים. ואם אתה לא מתכנן קפיצות גבוהות על בסיס קבוע - אני מחזיר אותך לרוקט.
את הסקוט לא הייתי קונה. הם לא אופניים אגרסיביים (לדעתי פחות אגרסיביים מהרוקט), ובמחיר שלהם יש להם לא מעט מתחרים. ויש עוד סיבות.
בגדול - מה שעדיף הוא מה שנוח לך. מתוך הנוחים תתחיל לבחור.
|