הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2010 8:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מבחינתי זה לא צריך לקרות
נושא: מבחינתי זה לא צריך לקרות תאריך: 4/18/2010 8:09:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

בבולמי אויר כבר כמה שנים שאפילו הפשוטים שבאיכותיים מחזיקים אויר בלי שום בעיה. יש לי בולם בן 7 שנים שהסיבה היחידה לנפח אותו היא המשחקים שלי עם לחצים. גם כששכב במחסן לאורך זמן וגם לאורך רכיבות - מעולם לא קרה שאיבד לחץ אפילו אחרי כמה חודשים.

אם הוא לא עבר טיפול לאחרונה - אולי זה זה.
יכול להיות שיש איזשהו נזק באטמים - מן הסתם בולמי אויר רגישים יותר לזה - ואם כך, אתה לא רוצה שהנזק יגיע לאיבוד כל האויר תוך שעה כשאתה בשטח.
אם הוא חדש או אחרי טיפול - קנה בולם סביר כלשהו (אישית, מעדיף קפיץ גם בגלל ההתנהגות הכללית).

בהצלחה


חזרה לפורום