טקסט הודעת פורום
| 4/18/2010 8:33:00 AM |
|
נושא: למרבה הצער, חלפים לאביזרי שימאנו תאריך: 4/18/2010 8:33:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
קשה עד אי אפשר להשיג בארץ.
אבל נסה למצוא מעביר תקול - הבורג הזה הוא בד"כ לא מה שנהרס. אני מאמין שבחנויות מחזיקים כאלה משומשים במצב טוב.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|