טקסט הודעת פורום
4/18/2010 9:41:00 AM
אנדרי שינדלר
תודה על העזרה איתן
נושא:
תודה על העזרה איתן
תאריך:
4/18/2010 9:41:00 AM
מחבר/ת:
אנדרי שינדלר
הוא לא עבר הרבה זמן טיפול(הבולם)
אם תוכל להסביר לי איך אני עושה את הטיפול ?
או שאולי יש לך לינק.
תודה מראש.
חזרה לפורום