טקסט הודעת פורום
4/18/2010 1:13:00 PM
ערן ל
רוקט IT IS
נושא:
רוקט IT IS
תאריך:
4/18/2010 1:13:00 PM
מחבר/ת:
ערן ל
אחרי סבב חנויות נוסף החלטתי על הרוקט.
בחרתי אני 1.80 ושוקל 76 ק"ג.
מידה L נכון?
חזרה לפורום