נושא: נסה להסביר מה הכוונה "דולף" תאריך: 4/18/2010 3:08:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני
1. איבוד לחץ אחת לחודשיים עדיין לא מעיד על בעיה. השאלה כמה לחץ? 2. טעות נפוצה היא להסיק שיש בריחת לחץ כאשר מחברים את המשאבה. ירידת הלחץ הזו נובעת מאויר שיוצא מהבולם וממלא את צינורית המשאבה ומד הלחץ בעת החיבור. זה לא אומר שהבולם דולף. 3. הכי טוב - בדיקה במעבדת בולמים.
|