הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/18/2010 3:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  נסה להסביר מה הכוונה "דולף"
נושא: נסה להסביר מה הכוונה "דולף" תאריך: 4/18/2010 3:08:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

1. איבוד לחץ אחת לחודשיים עדיין לא מעיד על בעיה. השאלה כמה לחץ?
2. טעות נפוצה היא להסיק שיש בריחת לחץ כאשר מחברים את המשאבה. ירידת הלחץ הזו נובעת מאויר שיוצא מהבולם וממלא את צינורית המשאבה ומד הלחץ בעת החיבור. זה לא אומר שהבולם דולף.
3. הכי טוב - בדיקה במעבדת בולמים.


חזרה לפורום