נושא: צריך עזרה בהשוואה בין 2 דגמים תאריך: 4/18/2010 3:21:00 PM
מחבר/ת: וילי ולנר
שלום אני רוכב מתחיל מעוניין לרכב בשבילים ואולי טיפה טיפה שטח , התמקדתי על שני דגמים מישהו יכול לייעץ לי איזה דגם נותן תמורה יותר טובה , מבחינת מערכת ההילוכים , הבולם, ובכלל ...... תודה רבה פה זה הדגם בלי הדיסק ,הדגם עם הדיסק עולה כמו הספשלייזד בלי דיסק http://www.rosen-meents.co.il/?CategoryID=259&ArticleID=1627&Page=1
http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E47-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={BE8AAD1F-4546-4714-A168-DD5BBB8F97B2}
|