נושא: לאחי יש בעיה זהה עם חישוקי Alex בסייקלוקרוס שלו. תאריך: 4/19/2010 4:43:00 PM
מחבר/ת: יגיל הנקין
אני לא יודע אם זה פגם תכנוני או מקרה, אבל גם אצלו קצב שבירת השפיצים גדול הרבה יותר מדי. הזמנו כמה מאירופה, כי בארץ לא מצאנו לדגם הספציפי (פרח מזכרוני, צר לי) וגם מהם נשברו שניים-שלושה בנתיים.
|