נושא: זה לא קשור לחישוקים תאריך: 4/19/2010 5:28:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
יש לי שני גלגלים של ALEX, והם עומדים בגבורה מרשימה כבר מעל שלוש שנים בהתעללות שיטתית. אני רוכב AM בגולן, עושה FR כשמזדמן - ושוקל סביב 90ק"ג לפני ציוד.
ALEXRIMS נפוצים מאוד (לפחות בארץ) בגלל מחירם הנמוך ואיכותם הגבוהה יחסית למחיר. אם היתה בעיה עם החישוקים עצמם זה היה עולה כבר מזמן.
שבירה מקיפה של חישורים מצביעה על בעיית בניה. זה שאחרי תיקון חישורים נשברים שוב מראה שוב על בעיית בניה. הומלץ כאן לבנות את הגלגלים מחדש - בהחלט יכול להיות שגם לכם זה יפתור את העניין. מי החליף לכם את החישורים השבורים?
|